A magyarok és a szélfarmok: fújhatják
Nincs rá épeszű magyarázat, miért akarja ellehetetleníteni a szélerőműveket a magyar kormány. Hacsak az nem, hogy a baráti gyártók helyzetbe hozása a távlati cél.
Nincs rá épeszű magyarázat, miért akarja ellehetetleníteni a szélerőműveket a magyar kormány. Hacsak az nem, hogy a baráti gyártók helyzetbe hozása a távlati cél.
Az Index úgy tudja, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) felfüggesztette a 3-as metró felújításához kiírt metrópótlóbusz-tendert, miután Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter megtámadta a pályázati eljárást a KDB-nél.
Miközben Orbánék jogszabállyal fekszenek keresztbe a 10 éve jegelt hazai szélfarm-boomnak, a dán specialista Dong Energy épp befejezte a világ legnagyobb szélturbináinak installálását.
Az LMP-s Sallai Róbert Benedek ennek az összegnek a hatodát költi irodabérlésre. Az NFM közleménye szerint a Bors valótlanságot állít.
Az engedély nélküli személyszállítást hirdető oldalakat és alkalmazásokat egy évre blokkolhatják – ez az Uber lekapcsolását jelentheti. A törvény egy hónap múlva lép hatályba.
Kedden vitáztak először a parlamentben arról a kormányjavaslatról, amely blokkolná az Uber applikációját és egyúttal keményen szankcionálná az uberező sofőröket. Az MSZP szerint a kormány lusta megfelelően szabályozni a területet, ezért inkább betiltja a közösségi taxizást. A Jobbik álláspontja szerint a javaslat egyenesen gyermeteg. A kormány állítja, az Uber egy kiváló innováció, és szó sincs betiltásról.